Комунікаційна стратегія – важлива та корисна річ для функціонування будь-якої організації, в тому числі і нацпарків. Вона дозволяє не тільки ефективніше втілювати завдання парку, а й вирішувати певні питання.

Працівники НПП «Гуцульщина» взяли участь у воркшопі щодо створення комунікаційних стратегій.

Під час онлайн-навчання обговорили такі питання: що таке комунікація та інформаційна кампанія? для чого і кому потрібна комунікація? як нею користуватися? Також під час практичної частини воркшопу опрацювали SWOT-аналіз на прикладі НПП «Гуцульщина».

Тренінг відбувся в рамках проєкту «Збереження Карпатських пралісів»

Програма Карпатських пралісів реалізовується Франкфуртським зоологічним товариством (ФЗТ), завдяки щедрій підтримці Федерального Міністерства довкілля, охорони природи та безпеки ядерних реакторів Німеччини (BMU) в рамках Міжнародної кліматичної ініціативи (МКІ, нім. Internationale Klimaschutzinitiative (ІКІ).