Захід відбувся за сприяння Туристично – інформаційний центр / ТІЦ Косівщина та Косівський музей народного мистецтва та побуту Гуцульщини.

Під час роботи, всі учасники, які дотичні до надання туристичних послуг змогли предметно обговорити сучасні виклики і запити, які стоять перед нами на шляху створення та просування туристичного продукту та послуг.

Також, мова йшла про те, як створити і розвивати власний бренд, чому важлива системність та ефективне планування та про те, які фактори впливають на вибір туриста.

Щиро вдячні тренерам воркшопу: Ользі Рябушенко (коуч з особистісного і професійного розвитку) та Марії Кузнецовій (smm-менеджер, експерт по текстилю) за отриманий досвід, знання та мотивацію любити і вірити в те, що ми робимо, вдосконалюватись та досягати успіху.